Senin, 01 Juni 2015

Promo Tupperware

Promo Tupperware Juni 2015 - Tupperware adalah syarikat yang telah lebih dari 70 tahun berkecimpung dalam pembuatan produk plastik bermutu. Produk Tupperware terbuat dari bahan plastik berkualiti terbaik, tidak me-ngandung bahan kimia beracun dan sudah memenuhi standard dari beberapa badan dunia seperti FDA (Food and Drug Administration) Amerika, European Food Safety Authority (Eropah), Japan Food Safety Commision (Jepun), sehingga selain selamat digunakan berkali-kali untuk makanan dan minuman (Food Grade) juga mesra alam kerana produk Tupperware yang rosak boleh di kitar semula menjadi produk lain seperti bangku plastik, pot tanaman, tempat sampah, dll.

 Promo Tupperware Juni 2015, Proses pembuatan yang teliti menghasilkan produk yang bermutu, berkelas dan telah melewati pemeriksaan kualiti yang ketat adalah jaminan seumur hidup, artinya Tupperware akan menukar produk yang rosak dalam pemakaian normal, bukan untuk pemakaian komersial atau industri (lihat pentunjuk). Selain bahan yang digunakan, keistimewaan terletak pada "seal" (tutup) yang beraneka bentuk tetapi dengan tujuan sama iaitu agar makanan / minuman yang disimpan tetap bersih, berkualiti isi bertahan lebih lama sehingga menjimatkan wang dan masa.

Seal Tupperware terdiri daripada beberapa watak yang mempunyai ciri-ciri masing-masing. Untuk mendapatkan hasil yang optimum, pilihlah seal sesuai keperluannya. Bentuknya yang ergonomik, praktikal dan rapi disusun ke atas sehingga menjimatkan tempat kerana fleksibel bagi kawasan simpan yang luas maupun terbatas.


baca selengkapnya klik :  Promo Tupperware Juni 2015

Tidak ada komentar:

Posting Komentar