Minggu, 11 Oktober 2015

Promo JSM Indomaret

Promo JSM Indomaret - Pembangunan Pengurus Indomaret, Asep Suryana menjemput semua lapisan masyarakat untuk bersama-sama berjaya acara basikal menyeronokkan, terutama di samping hiburan katanya Indomaret menyambung penaja menyediakan hadiah utama daripada tiga unit motor untuk peserta bertuah.

Selain memberi hadiah Promo JSM Indomaret daripada tiga unit motor sebagai hadiah utama Indomaret juga menyediakan hadiah-hadiah menarik seperti tiga unit LED TV, dua tiket penerbangan (PP), lima unit MTB, lima Indomaret baucar bernilai masing - masing Rp 300.000, pemain DVD 10, periuk nasi 10 dan hadiah pintu lain.

Selain acara Promo JSM Indomaret ini sihat berkata Yusep menjadi acara yang ditunggu-tunggu kerana Indomaret lebih dekat dengan rakyat di Pontianak.Events yang telah dimasukkan ke dalam acara Indomaret kalendar negara dijangka Yusep berjaya ditubuhkan.

Beliau berkata bahawa Promo JSM Indomaret masa depan tidak menolak acara yang sama akan diadakan berikutan menyeronokkan basikal yang julung kali diadakan ini. "Kami berharap acara yang julung kali diadakan ini berjaya

selengkapnya, klik : http://www.promojsm.com/2015/10/katalog-promo-jsm-indomaret.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar