Selasa, 13 Oktober 2015

Katalog Promo JSM Alfamidi

Katalog Promo JSM Alfamidi - alfamidi meraikan ulang tahun ke-8. Memperingati keseronokan dan kegembiraan masa ini, Alfamidi menyampaikan program promosi Lively Birthday Alfamidi 8 untuk anda, dengan mempersembahkan koleksi peralatan dapur atau perkakas dapur dengan jenama Klasique, melalui setem mekanisme pertukaran.

Selepas kejayaan Promo JSM Alfamidi dengan koleksi alat memasak, serveware dan penyimpanan bekas, mainan, aksesori, porselin dan siri seramik, kali ini Alfamidi menawarkan koleksi peralatan dapur dan peralatan makan yang terdiri daripada produk-produk seperti gunting, Berkhidmat sudu, memotong papan, Berkhidmat Fork & Laddle Set, skimmer & Slotted Turner dan Cutlery Set 4 ini.

Siri produk Promo JSM Alfamidi dengan jenama Klasique tema "Dapur Sweet Surprise Ibu" hadir dalam corak bunga tulip manis dan sangat sesuai untuk menambah dapur keluarga anda.

Seperti Promo JSM Alfamidi yang dibentangkan Rini Hestrinalia, GM Marketing Alfamidi, Alfamidi terus menawarkan pelbagai kejutan melalui program-program yang menarik minat anda dan keluarga anda.

Lihat promo selengkapnya, klik : http://www.promojsm.com/2015/10/katalog-promo-jsm-alfamidi.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar