Minggu, 01 November 2015

Katalog Sophie Martin November 2015

Katalog Sophie Martin November 2015 - Siapa yang tidak tahu Sophie Paris? Fesyen produk ke dalam satu yang popular di Indonesia. Walaupun mengandungi nama Paris, jenama dipelopori di Indonesia dari perniagaan dari rumah. Angka di belakangnya adalah Bruno Hasson, seorang usahawan dari Perancis. Beliau memulakan perniagaan ini keluar dari garaj di Jakarta.

Strategi Hasson untuk mencapai puncak dalam perniagaan telah banyak ulasan. Katalog Sophie Martin November 2015 Walau bagaimanapun, strategi yang dilaksanakan untuk menjadi seorang bapa di tengah-tengah yang membawa syarikat itu jarang yang tahu. Ketika ditemui di pejabatnya di Lebak Bulus, Jakarta Selatan, sedikit masa lalu, Hasson berkongsi cerita.

'' Keluarga dan kanak-kanak menjadi keutamaan saya, '' kata lelaki yang dilahirkan di Perpignan, Perancis, 21 Julai 1966. Walaupun intensiti kerja di pejabat yang sangat tinggi, Hasson sentiasa meluangkan masa untuk keluarga. Katalog Sophie Martin November 2015 Terdapat dua aktiviti yang paling kegemaran untuk dia dan anak-anak. Iaitu, menjalankan dan membaca buku. Dengan bersenam bersama-sama, Hasson boleh mengajar bagaimana untuk menjalani kehidupan yang sihat dan menjadikannya lebih menarik.

Membaca, maka, adalah satu perkara yang penting. Dengan membaca, kanak-kanak boleh mendapatkan maklumat dan imaginasi kreatif. Katalog Sophie Martin November 2015 Bapa kepada enam kanak-kanak lelaki juga suka untuk menemani anak-anak mereka untuk bermain, terutamanya permainan yang mencetuskan kreativiti dan pemikiran logik. '' Salah seorang daripada mereka, bermain lego, '' kata Hassan.

sumber : http://www.kumpulanpromo.com/2015/09/katalog-promo-sophie-martin-terbaru.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar